Folia przeciwsłoneczna do rolet Srebrna Plisa
Opis
Folia przeciwsłoneczna do rolet Srebrna Plisa - Amplus Folie Okienne
Podstawowym zadaniem folii do rolet jest ochrona przeciwsłoneczna. Folia srebrna zainstalowana w kasecie staje się ruchomą barierą przeciwsłoneczną, która odbija 80% ciepła słonecznego odpowiedzialnego za przegrzewanie się pomieszczenia. Dodatkowo folia dzięki swojej budowie rozprasza światło słoneczne redukując tym samym efekt oślepienia słonecznego. Folia usuwa również 99% szkodliwego promieniowania UV odpowiedzialnego na odbarwianie się mebli, odzieży i dokumentów. Stanowi również barierę ograniczającą wgląd do wnętrza pomieszczenia, dzięki czemu zyskujemy kontrolowaną dyskrecję.
Roleta z folią przeciwsłoneczną (plisa przeciwsłoneczna) to wspaniałe rozwiązanie dla każdego, kto chce uchronić się przed upałem i nie życzy sobie na stałe montować folii okiennej. Rewelacyjne właściwości odbijania promieniowania cieplnego tej foli powodują, że w Twoim pomieszczeniu będzie chłodniej nawet w upalne dni.
Folia srebrna przeciwsłoneczna
Folia przeciwsłoneczna do rolet SREBRNA PLISA to specjalistyczna folia srebrna przeznaczona do instalacji w systemach rolet okiennych. Jej budowa nadaje się do wielokrotnego zwijania i rozwijania w kasecie rolety a jej "harmonijkowa" konstrukcja dodatkowo wzmacnia budowę folii i uatrakcyjnia walor estetyczny, plisy przeciwsłoneczne często zawierają naszą folię.
Folię przeciwsłoneczną do rolet Srebrna Plisa wysyłamy w bezpiecznych tekturowych tubach. Folię o szerokość większej niż 1,5 m możemy wysłać tylko za pomocą kuriera.
Czy przesyłka adresowana jest do Warszawy czy do Zakopanego, możesz być pewny, ze otrzymasz ją nieuszkodzoną.
Pliki do pobrania:
Dane techniczne
Redukcja promieni UV | 99 % |
Przepuszczalność światła | 15 % |
Całkowite odrzucenie ciepła | 85 % |
Redukcja odblasków (refleksów) | 84 % |
Kolor | srebrny |
Zastosowanie | folia wewnętrzna do rolet |
Gwarancja | 10 lat |
Opinie (pozytywne i negatywne) są wyświetlane zgodnie z Regulaminem. Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.